چقدر جَو رو مرگی کردن:))))


یکی، یکی  بچه ها دارند خوابگاه رو تخلیه میکنند، و یه جوری از هم خدا حافظی میکنند که انگاری کرونا همشون رو قرار بخوره....

دیشبم یکی از بچه ها اومد خداحافظی، داشت می رفت آلمان، یه غم غربتی تموم وجودش رو گرفته بود هرچی خواستیم بخندونیمش انگاری اشکش رو بیشتر در میاوردیم...

حس غربتی که باهاش بود، بعد رفتن موند توی اتاق..

نمیدونم کی بود این آهنگ رو گذاشته بود. ولی خوشم اومد گرفتمش.


یه وضعیت دیشب گذاشتم توی واتساپ با این مضمون:

شاید این روزها که میگذرد

آخرین روزهای من باشد.

 یه شعرم روی عکسش بود:

برای این گل قرمز!

نماز مرده بخوانید

مرا شمرده بخوانید

برای خاکسپاری 

تمام باغچه ها را

به مادرم بسپارید

دو دنگ پیرهنم را 

دو پاره از کفنم را

به این دو چشم بدوزید

سپس ملال تنم را

دو بال پر زدنم را

در این کفن بگذارید..

 

از همه خانوادم پنهان کرده بودم میخواستم فقط دوستام ببینند، بعد که ازم پرسیدن چی شده بگم میخواستم شماها احوالم رو بپرسید و خودم رو لوس کنم... 

واکنش دوستام:

رواانی

دیووونه

خل شدی

ام شهراشوب: چی شده؟ کروناا گرفتی 

یکی هم نوشته  بود کی ان شاالله حلوات رو میخوریم.

یکی از بچه ها هم نوشت بی زحمت قبل اینکه بمیری  بدهی که به من داری  رو بده فکر نکن با این ننه من غریبم بازی ها از پولم میگذرم.

قسمت وحشتناکش این بود که یادم رفته بود از خواهر بزرگم پنهان کنم:))) صبح که گوشی رو باز کردم فحشی نبود که از طرف خواهر نثارم نشده باشه:))

۹ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
دختـرِ بی بی
۰۵ اسفند ۱۱:۱۴

فقط سومی :))

تو این هاگیر واگیر وقت اینجور شعراس آخه؟

پاسخ :

دیدم خیلی فاز مرگ همه برداشتن منم فازش رو برداشتم
دچارِ فیش‌نگار
۰۵ اسفند ۱۲:۲۱

:))) مردم آزاری دارین مگر

شمام برید عمل کنید

پاسخ :

کدوم همین قضیه ماسک زدن دائمی:))) 
خوبه که میدونید چقدر صرفه جویی هزینه میشه 
بق بقو
۰۵ اسفند ۱۲:۲۸

حالا من از قبل فاز مرگ داشتم ... کرونا رو بهونه کردن همه حالا میگن ما کرونا میگیرم :/

تقلید کارا🚶‍♀️

پاسخ :

تو که الکی فاز مرگ بر داشتی:))
دچارِ فیش‌نگار
۰۵ اسفند ۱۳:۱۱

عمل

پاسخ :

بله متوجه شدم:))
حسن صنوبری
۰۵ اسفند ۱۶:۴۷

اسم خواننده و نوازنده موسیقی را نگفت دوستتان؟

پاسخ :

نه در مورد نوازنده و خواننده اطلاعاتی ندارم اما  چون نوع موسیقی و صدا قشنگ بود جذاب بود برایم خیلی
فاطمه م_
۰۵ اسفند ۱۹:۵۳

عاشق جوابایی‌ام که گرفتی :)))

پاسخ :

والا بوخدا از میزان محبوبیت بود
مهدی ­­­­
۰۵ اسفند ۲۰:۴۶

به اینا میگن دوستای واقعی :)

پاسخ :

از ایناا واقعی تر توی عالم وجود ندارند

کنج دنج
۰۷ اسفند ۱۲:۰۳

اقا سلام 

ما که  در فاز خودمونیم :دی

پاسخ :

سلام
خوبه که....
ریحانه
۰۹ مهر ۰۸:۲۴

چه وبلاگ بامزه و قشنگی.. دلم باز شد.. 

خودم یه وقتی وبلاگ نویس بودم.

اتفاقی وبلاگتو دیدم.. حین صبحونه خوردن توی اداره عادت دارم وب گردی کنم.

جالب بود.. اکثر پست هاتو خوندم.. موفق باشی سبو بانو

MENU
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان