بی منطق الطیر

همین تا بال وا کردم، به دیوار قفس خوردم

جهان بی منطق الطیر است، عطاری نمیبینم

 آنان که هوای دانه کردند اسیر دام ماندند. (منطق الطیر عطار)

 

از عددی که رند نباشه و علاوه بر اون فرد هم باشه و  عدد اول هم  باشه(البته ۴۹ عدد اولدنیست)  بدم  میاد ترجیح میدم زوج و رند باشه تعداد دنبال کننده هام 49 نفر هستش که بد جور روی اعصابمه تعداد کم یا زیادش برام مهم نیست ولی یه نفر دیگه دنبالم کنه که این 49بشه 50 اینقدر رو اعصابم نباشه........

میدونم حساسیت بی منطقانه ای هستش ولی خب هست دیگه 

۱۲ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
دچارِ فیش‌نگار
۱۶ بهمن ۱۵:۴۱

جسارتا شما اون جای دنبال نمودن رو دروب ظاهر کنید تا بتونیم دنبال کنیم

پاسخ :

اگه فعال نیست تا الان چه جوری دنبال کردن :)))) یعنی فعال نیست
دختـرِ بی بی
۱۶ بهمن ۱۷:۴۹

الان کاری از دست ما برمیاد؟

به نظرت کی رو ورداریم بیاریم دنبالت کنه؟:)

چظوره بگیم یه نفر قطع دنبال بزنه بشی48 زوجم هست

پاسخ :

 نه دیگه هُل بدید یکی بره جلو 
همتون بالا دویست سیصدتا دنبال کننده دارید یه دونه نمیتونید بفرستید این طرف:))))
telma Bubble
۱۶ بهمن ۱۹:۵۲

اتفاقا 49 که عدد خوش دستیه :)

مربع کامله! چی از این بهتر ؟!

پاسخ :

از دید مربع کامل بهش نگاه نکرده بودم  خیلی خوبه که سریع یه ویژگی مثبت بین اون همه ویژگی منفی پیدا کردید 
ولی میدونی مربع کامل بودنش تو چشم نیست 
مثلا ۲۵ و ۳۶ ایناا مربع کامل بودنشون خیلی تو چشمه
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۱۶ بهمن ۲۰:۱۹

جهان بی منطق نیست، تو بی منطقی!

چه گناهی کرده عدد فردی که اول و رند نیست؟

حتما باید مثل عدد پنجاه آقازاده باشیم تا قابل احترام باشیم؟

پاسخ :

آره خیلی بدبختی هستش که آدم هم فرد باشه هم اول باشه هم رند نباشه
یه کاری کنید پنجاه بشم رو اعصابمه هر موقع وب و باز میکنم میگم کاش ۵۰ باش 
پا ییز
۱۶ بهمن ۲۰:۲۲

۴۹ اوله؟ نه من می خوام بدونم اوله؟ نه! اوله؟!

اول نیست پس اعصابتم روش چیزی نیست الکی نگو 

 

 

پاسخ :

پاااایییز ۴۹ عدد اوله فقط به خودش و یک تقسیم میشه به هیچ عدد دیگه ای بخش پذیر نیست 😶😶 
منظورم از عدد اول عددی هستش که به هیچ عدد دیگه ای تقسیم نمیشه 
پا ییز
۱۶ بهمن ۲۱:۴۹

۷×۷

😑

پاسخ :

آره راست میگی من نمیدونم چرا فکر میکردم اوله ولی خب فرد بودنش مهمه و رند بودنش دوستش ندارم میخوام ۵۰ بشه :))) 
پا ییز
۱۶ بهمن ۲۱:۵۲

یعنی فقط خدا نکشتی 

😃

پاسخ :

:))))) خیلی از عدد فرد بدم میاد باور کن 
پا ییز
۱۶ بهمن ۲۲:۱۰

یعنی نشسته با اعتماد به نفس تعریف عدد اول را توضیح میده 

دختره 😅

پاسخ :

:))))))))) خوبه که موجب لبخندت شدم اصن هرکی این سوتی من رو بخونه میخنده باعث شادی شدیم خیلی هم خوبه 
پا ییز
۱۶ بهمن ۲۲:۱۱

بچه که بودم مثل تو بودم و عشق زوج ها بودم 

اما بعدا بعضی فردها را خیلی خیلی دوست داشتم و زوج ها پیشم رنگ باختن 

پاسخ :

الان من هنوز بچم پس
دختـرِ بی بی
۱۶ بهمن ۲۲:۱۷

این 217 تایی که منو دنبال میکنند جز چند نفر بدرد نمیخورن و در افق محو شدن کلا و بودونبودشون هیچ اثری نداره

مهم  کیفیته گلم نه کمیت

این همه از 49 دفاع شد وا بده گلم وا بده

اینکه فهمیدی نه فرده مربع

217رو داشتی؟خوشت اومد؟:)))

خواستم کاملا نامحسوس فخر بفروشم معلوم نبود که:)

پاسخ :

فرد و رند نبودنش بیشتر آزارم میده مخصوصا که عدد بعدیش پنجاهه :))
حالا یه دونه اول نیست :))

آره فخر فروختی یه روزی میاد منم ملیونی میشم کنارت رد میشم بوقم نمیزنم :))))
من ...
۱۹ بهمن ۰۳:۴۸

سلام

دیگه دیدم صبر جایز نیست و بیام این عدد رو رند بکنم😁

پاسخ :

سلام ممنون ان شاالله تو شادیاتون جبران کنیم :))) نمیدونید چه کار نیکویی کردید
ماهم دنبال کردیم 

من ...
۰۱ فروردين ۰۰:۲۲

شدن ۵۹ تا😂😂😂

پاسخ :

آره میبینید تازه اینقدر از عدد ۵۹ بدم میاد:((
MENU
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان